poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Moc=rodzina

Grunt to rodzinka! Chyba każdy z nas ma oparcie w rodzinie, na zdjęciu macie malutką cząstkę mojej zarąbistej rodzinki. Jest nie zastąpiona, zawsze mogę na nich polegać. Uwielbiam rozmawiać ze starszą częścią rodziny, zawsze opowiedzą mi coś ciekawego, w końcu żyją na tym świecie dłużej niż ja. Uwielbiam też młodych, przekazują taką pozytywna energię. Wiem, że zawsze, ale to zawsze mogę liczyć na ich szczerą pomoc i dobre słowo. Są najlepszym co mogło mnie w życiu spotkać, bardzo, bardzo kocham tych ludzi i nie zamieniłabym ich za żadnych innych pomimo iż często się kłócimy, ale kłótnie są naturalne w rodzinie. Nie martwcie się kiedy nie możecie się dogadać z rodziną, ja też nie zawsze się z nimi dogaduje, często jestem na nich wkurzona, ale wtedy przypominam sobie że bez nich moje życie było by puste, nic nie warte.

~Zuzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz