niedziela, 24 sierpnia 2014

Chyba każdy z nas ma w życiu pasje. Moją pasją jest fotografia, uwielbiam chwile kiedy jestem tylko ja i mój aparat. Jedni lubią gotować, drudzy biegać a ja właśnie lubię fotografować. Jak na razie fotografuję tylko rośliny i przedmioty martwe, ponieważ nie mam chętnych na zdjęcia. Nie przejmuję się tym i mam nadzieję że na reszcie ktoś się znajdzie. Mój aparat to pół-lustrzanka i wręcz go kocham. Nie którzy myślą, że by zrobić fajne zdjęcie potrzeba drogiego aparatu, 5 obiektywów i nie wiadomo jeszcze czego. To nie prawda! Nie uważam się za jakaś profesjonalistkę, ale swoim aparatem umiem zrobić bardzo dobre zdjęcia, wystarczy chęć i pomysł w głowie. Nic więcej. Osoby które mają pasje zazwyczaj w całości się jej oddają i bardzo za to je podziwiam. Ja sama mam kilka pasji, ale o reszcie później. Teraz już kończę. :)


                                                                                               ~ Zuzia




                           FACEBOOK                                                            ASK

3 komentarze:

  1. Jeśli ma zie pomysł na zdjęcia to każdym aparatem wyjdzie :D Mam nadzieję ze na blogu znajdę dużo zdjęć twojego autorstwa :D


    Juliettsdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, będą albo mojego autorstwa albo ja na nich :D

      Usuń